الغدیر ««من کنت مولاه فهذا علی مولاه»»

خرداد 1387 - اهلبیت علیه السلام
سفارش تبلیغ
صبا ویژن
اهلبیت علیه السلام
اگر بندگان هنگامی که نمی دانستند، توقف می کردند و انکار نمی کردند، کافر نمی گشتند [امام صادق علیه السلام]
وضعیت من در یاهو
یــــاهـو
کل بازدیدهای وبلاگ
431380
بازدیدهای امروز وبلاگ
8
بازدیدهای دیروز وبلاگ
72
منوی اصلی

[خـانه]

[  RSS  ]

[  Atom  ]

[شناسنامه]

[پست الکترونیــک]

[ورود به بخش مدیریت]

درباره خودم
اهلبیت علیه السلام
لوگوی وبلاگ
اهلبیت علیه السلام
بایگانی
تیر 1387
خرداد 1387
اردیبهشت 1387
فروردین 1387
اسفند 1386
بهمن 1386
دی 1386
مهر 1387
آبان 1387
آذر 1387
دی 1387
بهمن 1387
اسفند 1387
فروردین 1388
اردیبهشت 1388
پیوندهای روزانه

مجله الکترونیکی چارقد [22]
تالار گفتمان رهپویان ایران [114]
اسلام و آرزوهای صورتی من [90]
اولین فرهنگ الکترونیک فارسی [112]
مرکز جهانی اطلاع رسانی آل البیت [143]
دانلود کتاب [397]
پاسخ به سوالات شرعی [104]
کتابخانه تخصصی [155]
آخرین جملات قصار از بزرگان دنیا اضافه شده [153]
مذهبی [141]
از آنتونی رابینز تا موفقیت [231]
[آرشیو(11)]

لینک دوستان

مهندسی پلیمر و شیمی (الاستومر-نانوکامپوزیت-شیمی-پلاستیک-چسب)
مجنون
به خود آییم و بخواهیم،‏که انسان باشیم...
مجموعه نامهای ایرانی
معجزه قرآن و ادعیه

لوگوی دوستان















اشتراک در خبرنامه
 
پارسی بلاگ
www.parsiblog.com

اسلام علیک یا ابا عبد الله

تصویر تصویر تصویر تصویر تصویر

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن عوارض خوابیدن در بین الطلوعین پنج شنبه 87 خرداد 23 ساعت 1:0 صبح

عوارض خوابیدن در بین الطلوعین

خواب

بین الطلوعین یعنی بین دو دمیدین(طلوع) روشنایی، یعنی بین طلوع فجر(نماز صبح) تا طلوع آفتاب و زمانی که هوا تقریبا گرگ و میش شده است.

بین الطلوعین یعنی بین دو شرق، یک شرق یعنی طلوع صبح کاذب که خیط ابیض است و شرق دوم یعنی طلوع صبح صادق که طلوع آفتاب است.

چنین حالتی در غروب هم وجود دارد.

در مورد خوابیدن که یک امر طبیعی است، در روایات آمده است که "در ساعات اولیه شب بخوابید و بین الطلوعین بیدار باشید"(1).

متاسفانه در حاضر افراد، بسیاری از این گونه مسائل را صرفاً به عنوان دستورالعمل های ارشادی و اخلاقی در نظر می گیرند، در حالی که این دستورات صد در صد کاربردی می باشند. به عنوان نمونه یکی از فواید عمل به روایت مذکور این است که هورمونی در بدن به نام هورمون رشد(سوماتوتوروپ) وجود دارد که بیشترین میزان ترشح آن حدود دو ساعت بعد از غروب آفتاب می باشد(زیرا بدن انسان یک فیزیولوژی خاصی دارد که با عالم هماهنگ می باشد) و در رویات آمده که همان ساعت بخوابید.

اینکه خواب کافی در زمان مناسب، باعث بلندی قد می شود، به این دلیل است که در اوایل شب، این هورمون ترشح می شود و اگر کسی سر شب بخوابد، رشد متناسب و متعادلی پیدا می کند.

اما یک سری از هورمون های استرس زا وجود دارند(البته در جای خود مفید می باشند) که به آنها "کورتیکواستروئید" گفته می شود، مانند هورمون های "آدرنالین" و "نور آدرنالین". بیشترین میزان ترشح این هورمون ها دو ساعت قبل از طلوع آفتاب می باشد؛ یعنی دقیقا هنگام بین الطلوعین (از طلوع فجر تا طلوع آفتاب).

این که خواب بعد از اذان صبح، باعث ناراحتی و کسلی و پریشانی انسان می شود، ولی بیدار شدن در موقع اذان حالت شادابی می آورد، به خاطر ترشح این هورمون هاست. همچنین اگر زمانی که این هورمون ها حداکثر ترشح خود را دارند، انسان خواب باشد، احتمال سکته زیاد است. لذا بیشترین آمار مرگ در خواب، در ساعات بین الطلوعین می باشد.

حال اگر همین مسئله یعنی نخوابیدن بین الطلوعین را یک پزشک به ما توصیه می کرد، با شوق و اطمینان بیشتری به آن عمل می کردیم، زیرا به کاربردی بودن آن معتقد بودیم، اما دستورات دینی را به عنوان مسائل صرفاً اخلاقی پنداشته و کمتر به آنها توجه می کنیم.

پی نوشت:

(1) متن روایات مذکور :

مَا عَجَّتِ الْأَرْضُ إِلَى رَبِّهَا عَزَّ وَ جَلَّ کَعَجِیجِهَا مِنْ ثَلَاثٍ مِنْ دَدمٍ حَرَامٍ یُسْفَکُ عَلَیْهَا أَوِ اغْتِسَالٍ مِنْ زِنًى أَوِ النَّوْمِ عَلَیْهَا قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ (من‏لایحضره‏الفقیه- جلد4- ص20)

عَنْ أَمِیرِ الْمُؤْمِنِینَ ع أَنَّ النَّوْمَ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ وَ قَبْلَ صَلَاةِ الْعِشَاءِ یُورِثُ الْفَقْرَ وَ شَتَاتَ الْأَمْرِ  (مستدرک‏الوسائل- جلد 5 - ص 110)

عَنْ عَلِیِّ بْنِ الْحُسَیْنِ ع فِی حَدِیثٍ قَالَ لَا تَنَامَنَّ قَبْلَ طُلُوعِ الشَّمْسِ فَإِنِّی أَکْرَهُهَا لَکَ إِنَّ اللَّهَ یُقَسِّمُ فِی ذَلِکَ الْوَقْتِ أَرْزَاقَ الْعِبَادِ عَلَى أَیْدِینَا یُجْرِیهَا  (وسائل‏الشیعة - جلد6 - ص 498)

قال رسول الله ص : النوم من أول النهار خرق و نوم القائلة نعمة و النوم بعد العصر حمق و بین العشاءین یحرم الرزق (مکارم‏الاخلاق- ص288)

منبع: haghmadar.iranblog.com

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن زندگی‌نامه خودنوشت فرزند آقامصطفی و هاجرخانم چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:58 صبح

زندگی‌نامه خودنوشت فرزند آقامصطفی و هاجرخانم 

به همراه بخشی از نامه اخلاقی امام خمینی به فرزندشان

امام

 

زندگی حضرت امام ره به روایت خودشان

متن زیر فرازهایی از زندگی حضرت امام خمینی - سلام الله علیه - است که پس از توضیحات معظم له، فرزند گرامی ایشان حضرت حجت‏الاسلام والمسلمین حاج سید احمد خمینی نوشته و سپس حضرت امام آن را اصلاح نموده است:

بسمه تعالی

شماره شناسنامه: 2744

 تاریخ تولد: 1279 شمسی در خمین

اما در واقع 18 جمادی‏الثانی 1320 هجری قمری مطابق 30 شهریور 1281 شمسی است. 

نام: روح الله

نام خانوادگی: مصطفوی

نام پدر: آقا مصطفی

نام مادر: خانم هاجر (دختر مرحوم آقامیرزا احمد مجتهد خوانساری)

محل صدور: در گلپایگان به وسیله صفری‏نژاد رئیس اداره آمار ثبت گلپایگان.

 

در خمین در مکتب‌خانه مرحوم ملا ابوالقاسم تحصیلاتم را شروع و نزد مرحوم آقاشیخ جعفر و مرحوم میرزا محمود (افتخار العلما) درسهای ابتدایی را خوانده و سپس در خلال آن نزد مرحوم حاج میرزا محمد مهدی (دایی خودم) مقدمات را شروع کردم و نزد مرحوم آقای نجفی خمینی منطق را می‌خواندم و نزد برادرم (آیةالله پسندیده) سیوطی و شرح باب حادی عشر و منطق و درس مطول را یاد گرفتم.

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن وظیفه یک مسلمان بیدار چیست؟ چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:56 صبح

وظیفه یک مسلمان بیدار چیست؟

پیامبر اکرم

توهین یک عمل غیر اخلاقی است که نه تنها ادیان الهی، بلکه وجدان‌های بیدار انسانی هم آن را محکوم می‌کنند. در این میان، توهین به شخصیت‌های مؤثر تاریخ، مذموم‌تر و نکوهیده‌تر است.

توهین به نبی مکرم اسلام، کار ناشایستی است که نه تنها تازگی ندارد بلکه از زمان بعثت آن حضرت (عصر جاهلیت) آغاز شده و متأسفانه تا کنون (عصر تکنولوژی) ادامه دارد. در دوران حیات پیامبر، توهین‌هایی نسبت به ایشان انجام می‌گرفت که عمدتاً از طریق وحی و کلمات قرآنی پاسخ داده می‌شد(1) و امروزه نیز با توجه به همه ادعای پیشرفت و تکنولوژی و رعایت حقوق بشر و آزادی عقاید و مسایلی از این دست، مشاهده می‌کنیم که رسم دوران جاهلیت اول، در اذهان وجود دارد و به شخصیتی که بیشترین تأثیر را حتّی در پیشرفت امروز جهان غرب داشته است، توهین می‌کنند و متأسفانه علما و دانشمندان مکاتب و سران سازمان‌های بین‌المللی، نه تنها اظهار انزجار و تنفر نمی‌کنند بلکه با سکوت خود، مهر تأییدی بر این توهین‌ها می‌زنند.

اما باید ببینیم «وظیفه یک مسلمان بیدار چیست؟» برای پاسخ به این پرسش لازم است ابتدا از خود بپرسیم «دلایل مخالفت و توهین‌ها نسبت به پیامبر اسلام چیست؟» که با پاسخ به این پرسش، موضع بهتری را می‌توان اتخاذ کرد.

به این نتیجه برسیم که آیا استفاده از سلاح نفت، در روزگار کنونی و موقعیت امت اسلامی، می‌تواند ابزار مخالفت مناسبی در سطح دولت‌ها باشد یا خیر؟ یا اگر در سطح ملت‌ها سخن گفته می‌شود، ببینیم که ملت‌ها چگونه و با چه ترفند اثرگذاری می‌توانند مخالفت خود را با این اقدامات شنیع ابراز کنند. مثلا آیا با تحریم کالاهای کشورهای توهین‌کننده می‌توانند به اعتلای اسلام کمک کنند یا خیر؟
نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن فاشیسم یعنی چه ؟ و آیا حکومت ولایت فقیه به آنجا کشیده می شود؟ چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:50 صبح

فاشیسم یعنی چه ؟ و آیا حکومت ولایت فقیه به آنجا کشیده می شود؟

 

فاشیسم «Fascism» نام نهضت یا حرکتی است که نخستین بار به وسیله موسولینی دیکتاتور ایتالیا در سالهای 1922 تا 1943 در آن کشور به وجود آمد و جریانهای مشابهی مانند نازیسم در آلمان و فلانژیسم در اسپانیا به دنبال آن در همین خط سیر فکری به وجودآمدند.
فاشیسم از کلمه «Fasces» گرفته شده و آن علامتی است به شکل تبر که بر روی پرچم‏های فرمانروایان قدیم رومی نقش بسته و سمبل قدرت آنها بود. فاشیسم پیش از اینکه یک فلسفه یا ایدئولوژی سیاسی باشد، یک روش حکومت است که بر سه اصل حکومت فردی، قدرت و حاکمیت دولت و ناسیونالیسم افراطی استوار است. در حکومت‏های فاشیستی فردی که در رأس حکومت قرار میگیرد ما فوق قانون است. در حکومت های فاشیستی سازمان دولت با تکیه بر قدرت نظامی و گروه های فشار سیاسی و وسائل تبلیغاتی که در اختیار دولت است آزادی های فردی را محدود میسازد و هرگونه حرکت مخالفی را سرکوب میکند، (ر.ک: محمود طلوعی، فرهنگ جامع سیاسی، ص 625 و داریوش آشوری، دانشنامه سیاسی، ص234).
ویژگیهای فاشیسم عبارتند از: 1ـ عدم اعتماد به عقل 2ـ انکار اصل اساسی مساوات بشری 3ـ نظام رفتاری مبتنی بر دروغ و خشونت 4ـ سیستم تک حزبی و حکومت توسط عده‏ای نخبه و اعمال قدرت نامحدود 5ـ نژادپرستی و ناسیونالیسم افراطی 6ـ ضدیت با حقوق و نظامبین المللی 7ـ تقدیس رهبر تا حد ممکن 8ـ مخالفت با دموکراسی لیبرالیسم و سوسیالیسم 9ـ اعتقاد شدید به قهرمان پرستی (هیروئیسم» و رزمجویی (میلیتاریسم)
در مقایسه حاکمیت اسلامی با فاشیسم شاید از این جهت که فاشیسم، هم مدعی طرفداری از محرومان و هم قائل به تقدس رهبری و مردمی بودن رهبر است شباهتی را به نظر آورد. اما آنچه شالوده فاشیسم است، و در ویژگیهای فوق تبلور یافته، هرگز در شکل نظام اسلامی راهندارد چرا که مبنای تقدس به تنهایی مشابه‏تر را نمیرساند و مخالفت امام و ولی فقیه با نظام حقوق بین الملل مخالفتی مقطعی و در مقابل سلطه و سیطره اقمار جهانی بر سازمانهای بین‏المللی بوده است. به علاوه ولی فقیه همیشه در چارچوب قوانین و مقررات اسلامی و مصلحت جامعه اسلامی عمل مینماید و هیچ گونه نظرات شخصی ناشی از جاه‏طلبی، احساس غرور و قدرت و... در او راه ندارد. در حکومت اسلامی یکی از منابع استنباط احکام اسلامی عقل بوده، همه مردم حتی ولی فقیه به صورت مساوی در برابر قانون مسئولند و هیچ قوم و ملتی بر سایراقوام امتیاز و برتری ندارد و تنها ملاک امتیاز تقوا میباشد. اخلاق و رعایت اصول انسانی و ارزش های الهی جایگاه ویژه‏ای در برخورد با سایر ملتها، حتی طبیعت دارد. بنا بر توضیحات داده شده در مورد تفاوتهای نظام فاشیس با نظام اسلامی و حکومت ولی فقیه، مشخص میشود که اطلاق اصطلاح فاشیسم به حکومت دینی ناشی از تبلیغات گسترده دشمنان نظام اسلامی در خارج و ایادی آنان در داخل، در جهت مشوه جلوه‏دادن چهره حکومت دینی میباشد که این امر نشان دهنده شکست آنان در مقابله تئوریکی، فکری و اندیشه‏ای و در صحنه‏های عملی میباشد، (ر.ک: کاظم قاضی زاده، اندیشه‏های فقهی، سیاسی امام خمینی(ره)، ص 145).


نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن اگزیستانسیالیسم، سوسیالیسم، پلورالیسم، لیبرالیسم، امپریالیسم، دم چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:47 صبح

اگزیستانسیالیسم، سوسیالیسم، پلورالیسم، لیبرالیسم، امپریالیسم، دموکراسی، سوررئالیسم رئالیسم

 

 

الف) اگزیستانیالیسم: از واژه tsix به معنی وجود مشتق است. از منظر این مکتب، در جهان هستی برای همه موجودات، ماهیتی در نظر گرفته شده است جز انسان. خدا طبیعت وجود انسان را ساخته است اما عظمت و زیباییها وخوبیها و. بالاخره همه هویت انسان، ساخته خودش میباشدنسان عبارت است از صفاتی که ما باید بسازیم. بنابراین وجدان مشترک انسانی که همه آدم‏ها در آن شریک‏اند موهوم است و فقط وجود در همه مشترک است. در اخلاق، ملاکی نیست. ما ملاک را بعد از عمل میسازیم. هر کس هر عملی را مشروط بر این که در آن حسن نیت داشته باشد، ام دهد در این صورت عملی اخلاقی انجام داده است. بالاخره از نگاه سارتر، مؤسس این مکتب، انسان در طبیعت وانهاده است. ناامید از عنایت خدا، نا امید از این که طبیعت سرنوشت او را بسازد، حتی ناامید از انسان
ب) پلورالیسم: larulP به معنی جمع و کثرت است. لذا گرایش پلورالیستی در قبال گرایش مونیستی citsionoM یا وحدت‏گرایی قرار دارد. اگر ما چند فرد یا چند گروه را برای انجام کاری پذیرفتیم این را پلورالیسم میگویند. پلورالیسم در عرصه‏های گوناگون مطرح میشود. در همه این عرصه‏ها گاه به معنی پذیرش کثرت و نظرات مختلف در عمل یعنی، همزیستی مسالمت‏آمیز است. گاه نیز در جنبه نظری و علمی به کار میرود. به این معنی که تأمل به صحت همه دیدگاه‏های مختلف در زمینه سیاست، فرهنگ، اقتصاد یا دین شویم. بنابراین پلورالیسم دینی مثلاً در بعد نظری به معنای حقانیت ادیان متعدد است چرا که خوا و حقیقت‏ها در بین ادیان پخش شده است. در یک جمله کوتاه در نقد این نگرش میتوان گفت: تعالیم همه ادیان، چگونه ما را نهایتاً به نقطه واحدی میرسانند؟ وقتی اسلام اولین مسأله و سخنش این است که خدا یکی است و راه رستگاری، پذیرفتن توحید است این راه، چگونه با میتی که دعوت به تثلیث میکند یکی است؟ آیا دو خط که در دو جهت متقابل امتداد دارند ممکن است در یک نقطه با هم تلاقی کنند؟

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن دشمن‏شناسى امام چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:36 صبح

دشمن‏شناسى امام

ابعاد وجودى حضرت امام، سرشار از برجستگیها و خصایص ممتازى است که هر یک به نوبه خود و به تنهایى کافى است تا از امام چهره‏اى استثنایى و سرآمد معرفى کند. یکى از این ویژگیها، فراست و دقت فطرى امام در شناخت دشمن و حربه‏ها و راهبردهاى اوست.

امام خمینی

در پرتو این ویژگى است که امام دشمن اصلى و خطر عمده را در مراحل مختلف حیات سیاسى خویش باز شناخت و متناسب با آن به مقابله با توطئه‏ها و دسیسه‏هاى دشمن همت گماشت و در دام مشغولیت‏با مسائل حاشیه‏اى و فرعى و فراموشى دشمن اصلى گرفتار نیامد و متقابلا تکیه‏گاهها و نقاط قابل اتکا و اعتماد و مراکز و منابع تامین نیرو و امکانات جبهه اسلام و انقلاب را در مقابله با دشمن بخوبى شناخت و از تمامى آن امکانات بدرستى سود جست. درک اهمیت مسئله فرهنگ در معناى عام و گسترده آن و جایگاه عظیم جبهه فرهنگى در صحنه مبارزه همه جانبه حق و باطل بویژه در شرایط امروزین جهان از مصادیق بارز این تیزبینى و دقت نظر ایشان است.

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن امام خمینی که بود و چه کرد؟ چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:35 صبح

امام خمینی که بود و چه کرد؟

«باری خمینی عزیز ما را کیست که نشناسد و کیست که به شایستگی بشناسد، الفاظ مرا تحمل آن نیست که آن حقیقت فاخر و آن گوهر نفیس را در خود بگنجاند.» (رهبر معظم انقلاب اسلامی  23/4/68)

امام خمینی

به نظر می‌رسد: «دست‌کم دو قرن لازم است تا [امام و] تاثیری که ایشان در جامعه بشریت گذاشته دقیقا ارزش‌یابی شود.» 1

در عین حال از آنجا که تحلیل و کشف رموز شخصیت الهی امام رهگشای حیات با عزت همه مومنان و آزادی خواهان جهان است:

«همه باید سعی کنند شخصیت امام خمینی را با همان ابعاد عظیم به درستی شناسایی کنند.» 2

در تحلیل شخصیت امام خمینی با نگاهی عمیق به روح ملکوتی و افکار بلند و ویژگی‌های منحصر به فرد روحی و معنوی ایشان و آثار و برکات فراوان حیات طیبه ایشان باید گفت:

«صدای امام خمینی برای مردم ایران حکم صدای خدا را داشت» 3 در نظر میلیون‌ها انسان موحد: «او دست خدا بر روی زمین» 4 و «هدیه آسمانی و ملکوتی برای خاکیان بود.» 5

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن متن کامل سخنرانی امام در سیزده خرداد 1342 چهارشنبه 87 خرداد 15 ساعت 2:32 صبح

متن کامل سخنرانی امام در سیزده خرداد 1342

تاثر امام در وقایع سال 42

12 خرداد 1386

چکیده: امروز به من اطلاع دادند که بعضی از اهل منبر را برده اند در سازمان امنیت و گفته اند شما سه چیز را کار نداشته باشید، دیگر هر چه می خواهید بگویید، یکی شاه را کار نداشته باشید، یکی هم اسرائیل را کار نداشته باشید، یکی هم نگویید دین در خطر است. این سه تا امر را کار نداشته باشید، هر چه می خواهید بگویید. خوب اگر این سه تا امر را ما کنار بگذاریم، دیگر چه بگوییم؟! ما هر چه گرفتاری داریم ازاین سه تاست تمام گرفتاری ما...

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن قطعات فیلمی از ابعاد شخصیتی امام امت (ره) دوشنبه 87 خرداد 13 ساعت 7:30 عصر

قطعات فیلمی از ابعاد شخصیتی امام امت (ره)
 
 
 
 
 
 

ردیف

عنوان قطعات فیلم

مدت زمان

کیفیت

حجم فایل

دانلود

1

مروری اجمالی بر زندگی امام خمینی (ره)

6دقیقه و 43 ثانیه

خوب

 3.6 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

 2.6 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

2

زندگی سیاسی حضرت امام خمینی (ره)

8دقیقه و 27 ثانیه

خوب

 4.5 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

 3.5 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

3

شخصیت علمی امام خمینی(ره)

3دقیقه و 29 ثانیه

خوب

2.7 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

1.3 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

4

شخصیت و فعالیت های فرهنگی امام خمینی(ره)

6دقیقه و 14 ثانیه

خوب

 3.6 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

 1.9 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

5

شخصیت دینی امام خمینی (ره)

4 دقیقه

خوب

 2.7 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

 1.2 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

6

اخلاق امام خمینی (ره)

4دقیقه و 28 ثانیه

خوب

 2.7 مگابایت

دانلود با کیفیت خوب

پایین

 1.3 مگابایت

دانلود با کیفیت پایین

 

گزیده ای از چند سخنرانی حضرت امام خمینی (ره)

سخنرانی امام در مورد آمریکا

 سخنرانی امام در مورد قرآن کریم
 سخنرانی امام در مورد آمریکا
 سخنرانی امام در مورد ماه رمضان
 سخنرانی امام خطاب به نمایندگان مجلس
 سخنرانی امام در مورد نماز جماعت
 سخنرانی امام در مورد آزمایش خدا
 سخنرانی امام در مورد آمریکا و نفاق
 سخنرانی امام در مورد اهمیت کار برای خدا
 سخنرانی امام در مورد بیداری ملت در مقابل دشمنان
 سخنرانی امام در مورد عامل موفقیت ملتها
 سخنرانی امام در مورد حفظ اسلام
 سخنرانی امام در مورد دخالت آمریکا در ایران
 سخنرانی امام در بهشت زهرا
 سخنرانی امام در مورد محاصره اقتصادی  
 سخنرانی امام در مورد قلم به دستان مزدور

 


نظرات شما ( )

نویسنده مطالب زیر: محمد (فدایی اهلبیت) اللّهم عَجِّلْ لِوَلیِّکَ الْفَرَج

عنوان متن پوسترهای تبلیغاتی درزمینه تحریم شرکتهای صهیونیستی چهارشنبه 87 خرداد 1 ساعت 3:11 صبح

 پوسترهای تبلیغاتی درزمینه تحریم شرکتهای صهیونیستی

                         

ادامه مطلب...

نظرات شما ( )

   1   2      >

لیست کل یادداشت های این وبلاگ

ضربالمثلهاى قرآنى
تاثیر خوش اخلاقی
توصیه های عرفانی امام خمینی(ره) به جوانان
ذکر خدا چگونه حاصل می شود؟
به امام زمانت عشق بورز
موت اختیاری _ حضرت آیت الله العظمی بهجت
انا لله و انا الیه راجعون _ حضرت آیة الله العظمی محمد تقی بهجت «
گفتگو با آیتالله مصباح یزدی درباره زندگى آیتالله العظمی بهجت
اسلحه شیطان کش
اثبات امامت حضرت زهرا !
درمان بیماری "زیاد حرف زدن"
جن هم ایمان آورد ولی تو چی! - شناختنامه قرآن 50
چرا به او می گویند «شهید اول»؟
شگفتی های ریاضی قرآن
روز معلم گرامی باد _ شهید مطهری
[عناوین آرشیوشده]


Powered by : پارسی'>http://www.parsiblog.com/">پارسی بلاگ
Template Designed By : MehDJhttp://khafansara.parsiblog.com/">MehDJ

سایت الغدیر   من کنت مولاه فهذا علی مولاه فروشگاه اینترنتی ارزان سرا